ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Iławskie Centrum Usług Wspólnych
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności Iławskiego Centrum Usług Wspólnych

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Procedura składania zgłoszeń do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły oraz wniosków w postępowaniu rekrutacyjnym na wolne miejsca w iławskich szkołach podstawowych.

Informacja ogłoszona dnia 2024-03-30 17:09:21 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Drodzy rodzice i opiekunowie
 
Procedura składania zgłoszeń do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły oraz wniosków w postępowaniu rekrutacyjnym na wolne miejsca w iławskich szkołach podstawowych rozpocznie się 02 kwietnia 2024 r. o godz. 9:00, a skończy 30 kwietnia 2024 r. o godz. 15:00. Odpowiednie formularze dostępne będą na stronie internetowej: https://nabordoprzedszkola.pl/ilawa-szkoly.
 
Żeby zarejestrować się w systemie rodzic lub opiekun prawny będzie musiał posiadać adres e-mail oraz znać numer PESEL zgłaszanego dziecka.
 
W procesie zgłaszania i rekrutacji będą brały udział tylko te dzieci, dla których odpowiedni formularz zostanie:
  • wypełniony w wersji elektronicznej,
  • wydrukowany,
  • podpisany przez obojga rodziców/opiekunów prawnych,
  • dostarczony do szkoły pierwszego wyboru. 
 
Takie zgłoszenia oraz wnioski będą automatycznie rejestrowane w systemie rekrutacyjnym. Do wniosku dołącza się odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnianie wyszczególnionych kryteriów. Ich skan można będzie załączyć w momencie wypełniania wniosku. Oryginały dokumentów należy okazać w szkole pierwszego wyboru. 
W sytuacji braku możliwości dostępu do systemu rekrutacyjnego oraz wydrukowania wniosku, szkoła stworzy możliwość dopełnienia formalności w siedzibie placówki.
 
Kolejność składania wniosków nie ma żadnego wpływu na wyniki rekrutacji. 
 
Zgłoszeń do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły należy dokonać zgodnie z Uchwałą nr VIII/82/19 Rady Miejskiej w Iławie z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Iława oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019 roku – załącznik nr 1
 
Wnioski rodziców dzieci mieszkających poza obwodem szkoły będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w miarę dostępności wolnych miejsc w szkole. W powyższych postępowaniach są brane pod uwagę kryteria określone w Uchwale nr XXXVII/318/17 Rady Miejskiej w Iławie z dnia 27 lutego 2017 r. w sprawie określenia kryteriów obowiązujących w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Iława, ich punktowania oraz dokumentowania, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły – załącznik nr 2
 
Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Iławie w roku szkolnym 2024/2025 w ramach naboru do oddziału klasy pierwszej sportowej o profilu pływackim przeprowadzi dodatkowo testy sprawnościowe w terminie 6-7 maja. Chęć zapisania dziecka do oddziału sportowego należy zaznaczyć w formularzu zgłoszenia lub wniosku.

Szczegółowe informacje na temat składania zgłoszeń, wniosków i postępowania rekrutacyjnego uzyskają Państwo w każdej iławskiej szkole podstawowej. Informacje dotyczące funkcjonowania danej placówki można uzyskać bezpośrednio w szkole lub na jej stronie internetowej. 

W razie pytań prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły pierwszego wyboru.

W przypadku problemów związanych ze złożeniem wniosku, prosimy o kontakt mailowy
 
Harmonogram czynności składania zgłoszeń oraz wniosków w postępowaniu rekrutacyjnym w roku szkolnym 2024/2025 do szkół podstawowych, dla których Gmina Miejska Iława jest organem prowadzącym:
  1. Złożenie zgłoszenia przez rodziców dzieci i młodzieży, zamieszkałych w obwodzie szkoły: 02.04.2024 r. godz. 9:00 – 30.04.2024 r. godz. 15:00.
  2. Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym: 02.04.2024 r. godz. 9:00 – 30.04.2024 r. godz. 15:00.
  3. Weryfikacja wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej przez komisję rekrutacyjną w postępowaniu rekrutacyjnym: 06.05.2024 r. – 08.05.2024 r.
  4. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych: 10.05.2024 r.
  5. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych: 13.05.2024 r.
Harmonogram czynności składania wniosków w postępowaniu uzupełniającym (w sytuacji posiadania wolnych miejsc w placówkach) w roku szkolnym 2024/2025 do szkół podstawowych, dla których Gmina Miejska Iława jest organem prowadzącym:
  1. Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu uzupełniającym: 03.06.2024 r. – 07.06.2024 r.
  2. Weryfikacja wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej przez komisję rekrutacyjną w postępowaniu uzupełniającym: 10.06.2024 r. – 12.06.2024 r.
  3. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym: 14.06.2024 r.
  4. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych w postępowaniu uzupełniającym: 17.06.2024 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Iławskie Centrum Usług Wspólnych
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Ciszewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-30 17:08:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-30 17:09:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-02 15:36:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
34 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony